-->

Friday, February 18, 2011

OM VINTERN ÄR ELEKTRONISK ÄR VÅREN FOLK. JAG TROR ATT DET BEROR PÅ ATT ISEN SMÄLTER. PÅ VINTERN KROSSAS JU DEN AV BRYTARE.
PROBLEMET LIGGER I ATT ORD LÅTER SNYGGARE PÅ ENGELSKA MEN FORMULERINGARNA FÅR MER TYNGD PÅ SVENSKA. DET BLIR STATEMENTS PÅ STOCKHOLMSKA. Jag brukar bli retad för sättet jag pratar, mest för mina ske-ljud. varje gång jag ska säga 27 börjar jag kallsvettas.

P.S eftersom det fortfarande är vinter så ska man lyssna på ANIMAL COLLECTIVE - ODDSAC. för att det vita, snön alltså, ska blända er ännu mer mer mer och kanske få en att titta upp mot himlen och inte i vilken snöhög man sätter fötterna. Jag vet inte hur man gör det bäst, jag lyssnade på musiken först och sedan såg filmen. Jag brukar bli pikad av andra AC-fans, de menar att det är ju trots allt ett visual album. hell fuck yeah men jag är ett visual album och hävdar att deras musik är i 4d och jag får väl ofta käftsmällar av fysiker.  JAJA. Jag vet inte om jag rekommenderar det. Men jag lyssnar på det som album när jag tar promenader i skogen. JAG VET INTE HUR NI GÖR DET, OM NI ENS GÖR DET.

No comments:

Post a Comment