-->

Sunday, February 20, 2011

I've felt worse but I feel the curse of knowing what I shouldn't be -Animal Collective We tigers
Men visst, så här är livet. Jag har två tentor den här veckan och en massa annan skola. Jag funderar på att hoppa av mitt program och läsa vidare på etnologin i höst och sedan en master i arkivvetenskap efter det. Det känns mera lockande. Just nu väger jag 52 kg på morgonen. Det är bra, jag vill inte vara smalare och jag vill inte vara större. Jag vill väga mellan 50 och 55 kilogram och det göra jag nu. Då kan jag köpa kläder i storlek XS och de passar mig bra. Sammy gillade mitt nya ord; WETIGRA. Det betyder att man går omkring och sjunger på We Tigers i timmar, så som jag nästa alltid gör. Den ligger nog på min älska lista över AC låtar. TIGERS TIGERS TIGERS TIGERS. Yeah fucking hell yeah.



P.S. Den låt jag tycker ni ska lyssna på är Bright Eyes I KNOW YOU.  Det måste vara en av de mest sorgligaste låtarna jag hört ever och jag börjar gråta som en liten spädgris när jag hör den. Jag gråter just nu för jag nyss läste texten.

No comments:

Post a Comment