-->

Thursday, December 23, 2010

GREETINGS FROM KHIRA
Fick ett superfint julkort från Khira. Det glittrar och stjärnan blänker som en spegel, fast den effekten tog scannern död på. Min kropp gör ont, jag har ätit min obligatoriska grönsakssoppa med bönor i vinäger till lunch, värmen spred sig i kroppen och alla muskler slappnar av och värker som fan fan fan. 

Det känns inte som jul, fast klapparna är klappade och julmaten inköpt. Ska bara fler peppisar ikväll, det kanske piggar upp. Kanske ska lyssna på ngt mera juligt än Glasser, men d är ju så förbannat jävla bra.

1 comment:

  1. Det är vackert ute. Jag önskar det kunde se ut likadant inom en. Det är minusgrader ute men inte i närheten av kylan inom en, eller hur.

    Majakovskij: JAG BRINNER.
    Kahlana: Jag förfrös för länge sedan.

    ReplyDelete