-->

Wednesday, December 22, 2010

GREETINGS FROM ELSIE
Fick julkort från Elsie (kollaget är från Elsies) och far, så här ser de ut: http://lh3.ggpht.com/_-Sf8-6KETQI/TRHV8yy-vYI/AAAAAAAABn0/gYyNQMDnk-A/julkortfraelsiel.jpg Jag skäms för att jag inte har skickat några julkort. Drömde en massa konstiga mardrömmar om skolan och att Märta och Agnes fördubblade sig och jag hade fyra marsvin. Sedan en massa om straffregister. Fast hellre drömma mardrömmar än att inte sova alls. Jag hoppas verkligen att min sömnlöshet blir liksom.... oexisterande snart. Eller att jag ska få något att sova på. Jag vågar bara inte be om det. Just nu lyssnar jag på Bear in heaven och Wild nothing (ni som tycker att  bandvalen  låter ovanligt lätt om hjärtat för att komma från melankoliska högtalare, jag varvar banden med den depremierade pandan) och dricker julkaffe.

p.s ja, jag försöker återinföra polokragen i min garderob, jag har faktiskt kvar två apsnygga efter mina pandatonår som jag inte kan göra av med, men idag är det liksom nej nej nej få plagg kan få mig se så tjock ut med de är ju snygga för fan.

No comments:

Post a Comment