Fotografi från 2008.
Wednesday, March 23, 2011
Thursday, March 17, 2011
Wednesday, March 16, 2011
SLIGHTLY OFF POFF
SKULLE INTE TRO DET. Nej tack ack ack ack. Jag har hämtat en massa saker från fars källarförråd. Det råder kaos och förvirring i Pytemalien, till en sådan grad att jag måste fly fältet. Fast det går inte. Jag ligger eftersom fan och jag vet inte vart jag ska börja. Skit ner mig själv.
Har kanske 20 kiwis hemma. Jag köpte, mamma köpte och så tömde jag fars kyl eftersom han reser bort en vecka. Jag vet inte vad jag ska göra med tjugo kiwis. Hur länge håller d? Hur många kan man äta per dag? Kan man mixa dem? Kan man baka med dem? Kiwipaj? Men jag äter inte paj. JAG BAKAR BARA MUFFINS. Inte ugly cupcakes. JAG HATAR CUPCAKES. De ser alltid så perfekta ut och ska överträffa varandra hela tiden. Vem vill äta mallgrodor ? Känns lite som översminkade bitcharma i en high school film. NEJ TACK NO SIR.
Jag har så mycket jag måste och vill göra att INGET BLIR AV och istället sitter jag grubblar över mina 20 kiwis vara. Och nu.... biblioteket!
Har kanske 20 kiwis hemma. Jag köpte, mamma köpte och så tömde jag fars kyl eftersom han reser bort en vecka. Jag vet inte vad jag ska göra med tjugo kiwis. Hur länge håller d? Hur många kan man äta per dag? Kan man mixa dem? Kan man baka med dem? Kiwipaj? Men jag äter inte paj. JAG BAKAR BARA MUFFINS. Inte ugly cupcakes. JAG HATAR CUPCAKES. De ser alltid så perfekta ut och ska överträffa varandra hela tiden. Vem vill äta mallgrodor ? Känns lite som översminkade bitcharma i en high school film. NEJ TACK NO SIR.
Jag har så mycket jag måste och vill göra att INGET BLIR AV och istället sitter jag grubblar över mina 20 kiwis vara. Och nu.... biblioteket!
Sunday, March 13, 2011
Can you hear the voices?
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. Jag skriver en massa brev, stannar halvvägs i dem, börjar på ett annat till en annan vän. Jag har tre påbörjade brev bredvid mig. Ska få klart de imorgon, hoppas jag. Jag tänkte köpa en ny kamera den här månaden men så här med facit i hand har jag lagt ut 270 kr på läkarbesök (men nu har jag frikort!) och mina mediciner går på 600 kronor. DÖ ADJÖ BUDGET. Det jobbiga är mest att alla summor kommer på en gång. Mamma har kollat upp boende i Warszawa, vi kommer ha utsikt över kulturpalatset! Jag längtar efter ändlösa promenader med Konica Pop runt handleden och hatten på huvudet i min älskade älskningsstad. JAG HAR ALLTID SUGIT PÅ ATT RITA PROFILER. Även när jag kalkerar i Ai. MER ÄN HUNDRATUSEN TECKEN PÅ USELHET. Men veckans mål: KAVLA UPP ÄRMARNA, TA MIG UT, TA TAG I MIN KRAGE KÄRA DU.
P.S
Gårdagens pinsamhet vid TP-brädet: Vad heter Tjetjeniens huvudstad? Svar: ... nej inte idag tack! FAIL.
Gårdagens pinsamhet vid TP-brädet: Vad heter Tjetjeniens huvudstad? Svar: ... nej inte idag tack! FAIL.
Subscribe to:
Posts (Atom)