-->

Sunday, March 13, 2011

Can you hear the voices?
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. Jag skriver en massa brev, stannar halvvägs i dem, börjar på ett annat till en annan vän. Jag har tre påbörjade brev bredvid mig. Ska få klart de imorgon, hoppas jag. Jag tänkte köpa en ny kamera den här månaden men så här med facit i hand har jag lagt ut 270 kr på läkarbesök (men nu har jag frikort!) och mina mediciner går på 600 kronor. DÖ ADJÖ BUDGET. Det jobbiga är mest att alla summor kommer på en gång. Mamma har kollat upp boende i Warszawa, vi kommer ha utsikt över kulturpalatset! Jag längtar efter ändlösa promenader med Konica Pop runt handleden och hatten på huvudet i min älskade älskningsstad. JAG HAR ALLTID SUGIT PÅ ATT RITA PROFILER. Även när jag kalkerar i Ai. MER ÄN HUNDRATUSEN TECKEN PÅ USELHET. Men veckans mål: KAVLA UPP ÄRMARNA, TA MIG UT, TA TAG I MIN KRAGE KÄRA DU.


P.S
Gårdagens pinsamhet vid TP-brädet: Vad heter Tjetjeniens huvudstad? Svar: ... nej inte idag tack! FAIL.

No comments:

Post a Comment