-->

Wednesday, March 16, 2011



SLIGHTLY OFF POFF
SKULLE INTE TRO DET. Nej tack ack ack ack. Jag har hämtat en massa saker från fars källarförråd. Det råder kaos och förvirring i Pytemalien, till en sådan grad att jag måste fly fältet. Fast det går inte. Jag ligger eftersom fan och jag vet inte vart jag ska börja. Skit ner mig själv.

Har kanske 20 kiwis hemma. Jag köpte, mamma köpte och så tömde jag fars kyl eftersom han reser bort en vecka. Jag vet inte vad jag ska göra med tjugo kiwis. Hur länge håller d? Hur många kan man äta per dag? Kan man mixa dem? Kan man baka med dem? Kiwipaj? Men jag äter inte paj. JAG BAKAR BARA MUFFINS. Inte ugly cupcakes. JAG HATAR CUPCAKES. De ser alltid så perfekta ut och ska överträffa varandra hela tiden. Vem vill äta mallgrodor ? Känns lite som översminkade bitcharma i en high school film. NEJ TACK NO SIR.


Jag har så mycket jag måste och vill göra att INGET BLIR AV och istället sitter jag grubblar över mina 20 kiwis vara. Och nu.... biblioteket!

No comments:

Post a Comment