-->

Thursday, February 10, 2011

My left eye is smaller than my right.
Jag försöker se dagarna, uppleva dem och liksom känna d, men allt jag ser är maj och Animal Collective i Warszawa. Jag vet vet vet jag borde ha siktet lite kortsiktigare, kanske redan på onsdag och Bright Eyes men det är svårt. Ibland tänker jag att jag kanske ska lägga ner den här bloggen eller börja skriva vettiga saker, försöka posta coolare bilder eller whatsoever något med mera substans och vett. lägga ner är väl det alternativ som står närmast till hands. jag har ju slutat fotografera och slutat teckna och slutat skriva för allt blev ju ändå värdelösare än komocka. Jag postar ju ändå bara gamla bilder som redan ligger uppe på nätet. Carey Mulligan är en superb aktris. Såg Never Let me go nyss.

3 comments:

  1. Jag tycker du ska fortsätta.

    ReplyDelete
  2. Stick ut och börja fota! Du har så sjukt mkt talang! och ja, Carey Mulligan är grym! Nu ska ja ut och plåta i solen...

    ReplyDelete
  3. sluta inte. din blogg gör min dag. jag älskar dina bilder men kan inte titta på din fotoblogg längre så forsätt och lägg upp dem här ist

    ReplyDelete