-->

Saturday, June 25, 2011


What were they saying in Paris yesterday?
Något som alltid förbryllat mig sedan SVTs Filmkrönikan blev sämre, kass och till sist lagt ner, att varför är det möjligt att göra ett radioprogram om film bra men uppenbarligt för omöjligt att det i ett teveprogram? Hur svårt ska de vara? Sug på den, kom gärna med ett svar. Lyssna på Kino och exempelvis den här veckans Kulturradion: Klassikern om Slaget om Alger (http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3315&artikel=4556120).

Idag ska jag bygga ett hus åt Olga sedan ska jag lattja med vackra Sammy.

1 comment:

  1. hej vacker! Tack för det fina vykortet du skickade. Jag lovar att skicka minst 3 st från sundsvall i sommar. jag ska upp till Martin och hänga där i tre veckor från och med tisdag. Kanske kan jag hälsa på dig i slutet av juli på tillbakavägen?

    ReplyDelete