-->

Wednesday, June 22, 2011

S
Tulips
Två fotografier från maj 2011.
Choose a country
Jag liksom längtar till imorgon. Då ska jag ska hem igen. Det var över en och en halv vecka sedan jag var i Pytemalien sist, och då var det en och en halv vecka sedan jag sov där. Jag har hemlängtan. Det blev senare med att åka tillbaka eftersom jag ville vänta tills det nya marsvinet har kommit. Och nu blir det trångt i Pytemalien må ni tro! Två marsvinsburar på tjugo kvadrat! 

Och svara på frågan, nej jag och Elsie är inte tvillingar, men vi brukar låssas som det. Vi brukar få höra att vi är rätt lika varandra, fast hon är smal som en sticka och jag ser ut som Venus från Willendorf!

1 comment:

  1. Hur känner du inför E:s anorexi och din egen ätstörning? Hur gamla var ni när ni blev sjuka?

    Kärlek.

    ReplyDelete