-->

Sunday, February 27, 2011

MEET THE LIGHT CHILD
Jag tror jag börjar känna mig bättre nu. Jag laddade min Konica Pop (<3 <3) med 36 exponeringar igår och jag har börjat fotografera igen efter en lång vinter. Ljuset  väcker mig varje morgon och pockar på min kreativitet. Jag har ett nytt fotoprojekt på gång som heter DRONE. Det är ett av mina favoritord. Och en av mina favoritlåtar. Andra tecken på att min själ inte är lika oroväckande tung är att jag kan finna mig själv uttråkad, jag menar att ha tråkigt och inte vara snudd till apat är väl friskhetstecken? Jag vill göra fint i Pytemalien (mitt källarhål till lägenhet). Idag ska jag dessutom skriva en massa brev som legat oskrivna inne i mig.  JAG LÄNGTAR TILL WARSZAWA OCH ANIMAL COLLECTIVE SOM FAN. 

Det var kul att Södertälje var ett mål på På spåret i fredags. Då kändes det som om att man bodde någonstans. Liksom, hej vart bor du?

P.S Jag känner mig alltid så dum när jag bloggar. SOM OM NGN SKULLE BRY SIG OM VAD JAG TÄNKER, TYCKER OCH GÖR. Jag skäms lite efter varje inlägg, det är lite pinsamt att ens tro att ngt är värt att publicera.

No comments:

Post a Comment