-->

Monday, February 28, 2011

IN THE REAL WORLD
STRYK DET DÄR SISTA, DET JAG SKREV IGÅR. Jag blir inte bättre, det var nog bara en släng av plusgradersfeber som höll i sig från lördags. DET BLIR TA MIG FAN INTE BÄTTRE. Snarare sämre eftersom jag har börjat lösa problem med att hetsäta och så blir det bara mer problem, i form av bilringar runt min midja, svullet ansikte och så ja, glöm inte favoriten, de grå ögonhålorna.

JAG SKULLE RÖSTA PÅ DET PARTI SOM KOM MED FULHETSBIDRAG. Tänk hur mycket pengar och tid jag lägger ner på kläder och skönhetstjolafräs. Kläder som jag aldrig använder för att jag är ful i d, trots att jag lagt ner halva min budget på d. Smink, som jag envist smetar på varje morgon och tvättar av i panik strax efteråt. Och all alkohol man måste lägga ner pengar på för att våga visa sig och träffa dig. Och så det där att jag aldrig får jobb. Ful ful fulare fulast.

Jag kom inte iväg idag heller. Jag steg upp klockan sex imorse, tänkte jag förtjänade en sovmorgon. Då hade jag två timmar på mig att samla mig och försöka gå ut. Jag kom till bussen. Åkte två hållplatser, sprang sedan hem i panik. Ska göra ett nytt försök om ett par timmar, om någon får för sig att fråga kan man alltid säga att man var hos doktorn.

Fast visst är det ironiskt, jag bryr mig inte så värst vidare om hur andra ser ut. Man kan se ut hur som helst i min värld. ALLA UTOM JAG


 

P.S Jag trivs bäst i sängen med mina serier. Häromdagen läste jag Asterix men det var dock inte så kul. Inget jag rekommenderar. Lite väl mycket vulgärt våld.

1 comment:

  1. Jag vill komma och hälsa på dig!

    jag ska skriva ett brev till dig idag och skicka.

    Kommer så fort jag har pengar.

    puss!

    ReplyDelete