-->

Friday, January 21, 2011

PADAM PADAM PANDA
Vissa saker är roligare att skriva ner i sin fickalmenacka, tex att Panda Bears Tom Boy släpps den 19 april och att CSN pengarna kommer och sånt där. Jag är ganska uttråkad ikväll, lyssnar på Radio Depts samling, bäljar i mig te (gamla söder hoho!) och skriver en massa listor typ att jag behöver en svart lång transparent tunika och vilken djungel jag helst vill åka till (borneo). OCH JA JA JA JAG LÄNGTAR TILL HETTAN, BLI BLÄNDAD AV SOLEN, STEKAS I PENDELTÅG, LIGGA PÅ MAGE I STRÄVT GULNAT GRÄS, KÄNNA MIG FET OCH UTELÄMNAD I BADDRÄKT VID SJÖKANTEN, LJUMMEN ÖL I PARKER OCH JA JA JA JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!!!

2 comments:

  1. Random mening ur G.W Persosn roman (vad är det för fel på punkter?!?):

    ”Situationen var inte bra, och utvecklingen än värre, och det var i precis det läget som hans nybildade hotbildsgrupp, ”gruppen för analys och informationsbehandling” som den hette i mer högtidliga sammanhang, hade gått in och tagit ett samlat grepp på hela Balkanproblematiken: man hade sammanställt lämpliga delar av en massa strategiska analyser som man afått från den svenska militära underrättelsetjänsten och deras utländska kolleger, där dessa sedan flera år utlovat den jugoslaviska republikens snara sönderfall och ett efterfölande och totalt kaos både på Balkan och ute i Europa, och med dessa enkla medel lyckats åstadkomma en rapport med ett för nationens väktare alarmerande innehåll, högsta sekretessgrad, högsta prioritet och den mest begränsade spridningen till de politiska uppdragsgivarna.”

    ReplyDelete
  2. Jag längtar inte efter sommaren.

    GRATTIS AGNES PÅ BEMÄRKELSEDAGEN

    ReplyDelete