-->

Sunday, December 12, 2010


S  U  R  R  E  N  D  E  R
I år har jag gett upp. 2010 kommer vara året då jag kapitulerade. Jag slet ner min fasad och kapitulerad för ätstörningarna, depressionen och allt det där. DRA ÅT HELVETE DRÖMMAR. I år rev jag sönder  min lista över alla mina mål och skrev en ny med bara en punkt, ö v e r l e v a. Det går åt skogen med det också, jag vet inte hur man gör. Snälla visa mig knepen, finns det några? Jag har letat efter kryphålen men de är så smala att jag med min fettokropp inte kommer igenom. 


Jag har börjat skriva en lista med 2010s bästa album och 2010s bästa skivomslag. Det går sakta, det är liksom svårt att ranka. Som vanligt känns musiken från i våras så långt borta och musiken som släpptes nyss känns som man har lyssnat på den alltid. Listor är alltid kul, speciellet best of året för alla skriver sånna listor och det är kul att jämnföra. Fast det har inte blivit så mycket nytt för mig i år, eftersom jag har gett upp  a l l t har jag sökt  t r y g g h e t  dragit mig ner i skivbackens vrår för att söka tröst hos min gamla kompisar. NI VET VILKA NI ÄR:

No comments:

Post a Comment