-->

Monday, December 20, 2010

CHEW ON MY SKIN
Tack och lov att jag kollade mailen idag, det var ju sista svarsdag till vårterminens kurser o allt. Idag sket jag i föreläsningen, helt bull eftersom jag faktiskt var där men jag kände mig så outhärdligt ful. Det var som om min hud sved, jag kunde liksom känna hur den flagnade av. Jag vet att det kanske inte anses som en giltig anledning att skita i livet men mycket av min ångest och panik bottnar i min ugliness. Det är så krasst. Det finns de jag vill träffa men jag vågar inte visa mig. Även de jag träffat förr får inte se mig nu. En av mina största dagdrömmar nu är att flytta ut dit ingen kan hitta oss, bo i ett kråkslott med katter och ja, en marsvinsfarm. Och fjordingar att utfodra på morgonen. Men jag vet att det är ohållbara fantasier.

No comments:

Post a Comment