-->

Monday, November 15, 2010


...they treat you like a corpse, keep you full of candy lithium Tea and Thorazine  Andrew Bird

Imorgon ska jag besöka en ny psykiatriker. Vet riktigt vad jag ska säga den här gången heller.  Nej, jag vill inte käka medicin a la lithium igen om jag går upp i vikt av den. Eller någon annan med den farligaste biverkningen av dem alla. Vet inte heller om jag kommer våga säga nej om de förslår ngt. Är nervös och har svårt att koncentrera mig på skolarbetet, ja, kan inte fokusera allas faktiskt, på något. Kanske kan ta igen det imorgon. Det har gått skit hela dagen med maten, varvat spyor med en massa mat. Nu är jag galet sugen på glögg och peppisar. 

Tänkte lyssna på andrew bird, har inte gjort det på något år, men jag kan inte sluta lyssna på avey tare. inte idag. 

1 comment:

  1. Hur går det för Elsie? Hon har inte uppdaterat sin blogg på jättelänge :/

    ReplyDelete