-->

Wednesday, October 27, 2010


HIT MEN INTE LÄNGRE.
Det är ju inte så att jag inte fattar, jag är ju inte korkad på något sätt. Det är så världen ser ut, vissa lyckas andra inte, det måste ju finnas en balans i världen. Jag är ful, andra snygga. Eller ser åtminstone bra ut. Bra skulle inte vara något om inte jag fanns och belyste världen med mitt ugliness. Jag ska gå hemifrån om en halvtimma, ser ut som skit. I sedvanlig ordning försökte jag försökte jag sminka mig men jag blev bara fulare och sedan äcklig, och sedan ett föremål för hån eftersom mitt smink liksom blev ett tecken på att jag försökt se bra ut. Varje gång jag såg mig i spegeln började jag storlipa. Och ni kan tänka er hur många gånger det blev om man ska sminka sig! Och jag tvättade bort och började om, tvättar bort och börjar om. Och jag blev rödblossig och de grå ringarna runt mina ögon är nu uppsvullna. Jag ska gå på föreläsningen och sedan hem. Hit, men inte längre, det finns ingen plats för fula människor.
och nu luktar allt fisk. Av någon anledning har lukten av död abborre trängt sig in runt mig och jag vill bara skrika, varför död?

No comments:

Post a Comment