-->

Wednesday, November 9, 2011

strawberris_blackcurrant
basilstrwberries
virginia_andrews
Och alla flyttfåglar frågar mig vart jag är på väg och vart jag kommer ifrån. I långa koppel flyger dem, i hundratals. Jag svarar till dem alla på en gång att jag är trött, låt mig få sova, att därborta ska jag lägga mig ner och sluta ögonen och önska innerligt att kroppen ska sluta göra ont.
Istället för studier: Majsgröt med lingonsylt och VIRGINIA ANDREWS. Sommarnostalgi och radiokanalen heter SR klassiskt.

1 comment:

  1. Hej. Vi känner inte direkt varandra, vi har bara setts på huddinge, jag va inlagd med Elsie. Jag skriver till dig för att jag inte får svar från finaste Elsie. Har inte hennes nummer eller adress, och hon svarar inte på mail. Jag måste bara få höra att hon lever. min mail är ellensandgren@hotmail.com. Skulle betyda jättemycket. Kram Ellen

    ReplyDelete