-->

Monday, September 5, 2011

flowerangel1 flowerangel2 turn the land into waste / and bury it in parking lots / I'm constantly turned off / by the look of the clock / and it's turning in an hour from tonight / I've got nothing to look forward to / Cause I killed all the flowers
Jag har aldrig varit kär. Men jag älskar det där jävla bandet och jag inleder förhålladen med låtarna. Jag är repeat-one-kvinnan, jag låter en låt fylla Pytemailen, ta sig i mina lakan och skapa mönster på tapeterna. Och att ta sig från musiken är alltid ett projekt! Det är här, först nu, jag jag ropar efter hjälp, jag menar jag är bra på att vara ensam, efter alla år har jag en utpräglad överlevnadsstrategi. men det går bet när låtarna är som kvicksand. här om helgen fick jag för mig att lyssa på deer tick a la daytrotter och min favorit dirty dishes och sedan dess kan jag inte sluta. jag kan inte läsa, jag kan inte stå, jag kan knappt vara. jag kan bara lyssna på dirty dishes.

No comments:

Post a Comment