-->

Tuesday, August 16, 2011


Sometimes you're quiet and sometimes I'm quiet, hallelujah!
För cirka ett år sedan träffade jag pierre från paris som precis hade kommit in med flyget från chigaco där han bott ett år.  tydligen ska jetlagfyllorna vara rätt så odrägliga men han framförde le tourbillon helt fab och trots att det var en flyktig helg så är det ändå att fint minne. ingen har sjungt min ledmotivet från min favoritfilm i mitt öra förr. jag har aldrig heller träffat någon som min katt platon tyckte så mycket om. idag på pmu second hand trodde jag att jag hittade le tourbillon framförd av jeanne moreau på singel och min lycka var gjord, men det var fel platta i fodralet (breakdance power 1997. what da fuck?!). jag fick fodralet gratis efter att ha förklarat att det inte var lill-babs på framsidan utan en vacker fransyska och att det är låt från den bästa av nya vågen-filmer ("nya vaddå? jaja, du kan väl få det!").  
P.S GANGLIANS NYA! Äntligen. California cousins. Om det inte vore för musiken och marsvinen skulle jag vara helt utelämnad åt ensamheten. Puss o kyss på er!
  
P.S 2 Bortse från min fettoöverarm, ja, jag vet att jag har gått upp i vikt i somras.

P.S 3 Ikväll bortser jag från min tentaångest. För en timma sedan insåg jag att jag kan lyssa på AC igen, det har varit ett infekterat förhållande sedan de blev inställda. jag hoppas att det håller i sig, jag har mått så dåligt hela sommaren och jag svär att det beror på att jag missade de. tyvärr är det inget man kan skriva i ett läkarintyg, "depression eskalerat och självmordsrisken ökat efter att ett produktionsbolag gick i bankrutt och ställde in animal collective. pat visar inget intresse för omvärlden". word. 

No comments:

Post a Comment