-->

Friday, August 26, 2011

warsawdoor
it feels like none of this is real
Nästa vecka har jag terminens första seminarium. Min eksem har blivit värre. Idag ska jag verkligen försöka städa och plocka bort och tvätta av all depression som alstrats i Pytemalien. det känns omöjligt men jag måste tvinga mig. De senaste dagarna har jag mest legat i min säng och kollat på utslagningsteve a la usa i timmar, lagt tiotusentals solitaires och pluggat TP-frågor. Förra veckan hade jag ångestattacker deluxe. Den här veckan har allt övergått i en tomhet, jag liksom orkar inte ens orka. Imorgon ska jag ut i skogen och plocka svamp. Jag har ont i en nackmuskel  så jag kan inte vrida huvudet åt vänster. jag hade tänkt gå på popaganda i helgen men nu så hära dags känns det som om jag inte bryr mig alls så nej jag stannar hemma. detsamma med primal scream. 

No comments:

Post a Comment