-->

Thursday, April 28, 2011



PAW & PAWS
(två fotografier från 2008. Igen. Det var ett S K I T Å R. ÄLTAR DET INTE MEN TANKEN PÅ DET TRIGGAR ÅNGEST - IBLAND -)

Förr var jag alltid besatt att hitta de perfekta skorna. Det första jag gjorde när jag kom in i en second hand affär var att kolla in skohyllorna. Jag provade och försökte gå omkring i butiken med försmå, i förstora skor. JAG VET INTE VILKET PAR SOM VAR VÄRST, DE SOM SKAVER ELLER DE SOM VILLE TRILLA AV. Den senaste tiden har jag däremot hittat en massa skor. Jag kan inte gå in i en second hand utan att gå därifrån med nya, perfekta skor för en minimal slant. Förra veckan skämtade jag och Elsie och far att jag skulle undvika second hand affärer för det här nya fenomenet. Idag köpte jag ett par nya kängor för 20. Det var billigare än min lunch. NU ÄGER JAG EN MASSA SKOR MEN INGA VÄGAR.



No comments:

Post a Comment