-->

Thursday, March 3, 2011

Something can’t be done
FROSSA OCH VERKLIGHETSFÖRAKT. Det här har varit de två värsta veckorna på länge. Jag kan inte minnas när det var så här senast. Jag har varit i skolan en dag av fem. Jag valde en dag då jag gissade att man kunde vara obemärkt. OBEMÄRKT. Jag hatar hatar hatar hatar billigt lösgodis. FAN FAN FAN. Det här var veckan jag inte skulle spy men det går liksom tvärtom. Jag behöver verkligen hjälp jag ber aldrig om hjälp, jag har liksom en spärr, men nu sätter jag mig på mina bara knän och ber om hjälp. Jag har kommit så långt bort från verkligheten nu och jag vill tillbaka igen. HJÄLP HJÄLP HJÄLP.

2 comments:

  1. åh när jag läser detta vill jag bara krama om dig! hoppas du hitta tillbaka snart. hoppas

    /niclas

    ReplyDelete
  2. snälla ring sissel.

    ReplyDelete