-->

Monday, March 7, 2011

Many people who are injured by their own animals do not report the attack
Så mycket ny musik! Det är väl bara för att det är vår. Just nu känns ingen riktigt euroofriskt bra. Kanske är det den där vanliga regeln om väntan, längtan och förväntan. Och att vissa albumsläpp och spelningar längtar man mer efter än andra. Allt får nya proportioner. RELATIVITETEN. Just nu känns det som om jag mest slölyssnar på allt nytt utan att riktigt lyssna, mest lika för att det är bra band och ja, jag borde liksom hej vad bra fint wow yeah rocknroll. PROCESSA. Om ngn frågade vad jag lyssnade på igår är det nog minns Ekonyheterna och ring P1 jag minns mest. Fast Noah and the whale <3 Men jag lär nog tröttna på den lagom till spelningen. Det känns som en skiva jag kommer tröttna på. INSTÄLLNINGEN.

Fotografiet är från 2007, när jag pluggade en termin på Ölands Folkhögskola.

P.S
Är det ngn mer än jag som upptäckt långa Chesterfield as lågbudgetecigg?
Chesterfield rökte man när man satt på String i hemmabroderade Belle & Sebastian tröjor när man var tonåring, slutet av 90-tal. NOSTALGI.

1 comment: