-->

Monday, January 31, 2011


YOU CAN COUNT ON ME TOMBOY SLOW MOTION SURFERS HYMN LAST NIGHT AT THE JETTY DRONE ALSATIAN DARN SCHEHEREZADE FRIENDSHIP BRACELET AFTERBURNER BENFICA  
Ja, ni som inte redan vet så det låtlistan till Tomboy och här en cover:  http://pitchfork.com/news/41390-behold-the-cover-of-panda-bears-itomboyi/  OCH JAG ÄR LÄNGTAR-MASKINEN.
OM DU HAR TVÅ FÖRELÄSNINGAR ATT GÅ PÅ, SOM BÅDA INFALLER SAMTIDIGT, VILKEN VÄLJER DU? svar: ingen. Jag försov mig. Jag tror även att min kropp undviker det som är jobbigt, att gå ut alltså. Att jag har undvikit det så mycket att mina kropp gör det på autopilot nuförtiden. Jag har annars sett fram emot den här veckan. Jag ska ställa allt tillrätta den här veckan. Triangeln som balanserar på sin spets ska få vila på sin bas. Jag och Sammy svor i lördags, när vi slirade på isen på väg hem till mig, läsken och filmerna, att den här veckan ska bli bra. Inte den bästa i vårat liv, inte exemplarisk, men bra. Vi ska göra det som förväntas av oss (mål vi själv satt upp) och till sista andetaget undvika destruktiva handlingar (jag räknar att ligga i sängen hela dagen och läsa serier du kan refera till minsta tuschstreck bara för att de skänker en trygghet som destruktivt). 


 BOKMÄRKET kan klassas vintage scrap eftersom det är från min bokmärkssamling sedan jag var en liten mirkoflicka på 80-talet. Ett av mina stora favoriter, tillsammans med grodan som spelar fotboll och katten som gäspar. Änglar, det samlade Elsie på. 



P.S Tove tove hör av dig! Jag kommer till Örebro, JAG VILL NÅ DIG jag har velat nå dig i evigheter! (min mail meyouroxman@hotmail.com)

No comments:

Post a Comment