-->

Saturday, December 4, 2010


MY HEART WAS NEVER PURE
Jag tror på balans. Jag tröstar mig med balansen, upprätt kanske vingligt, men den lugnar mig. Tanken att misslyckas, jag dömmas för min blotta existens, blir mindre outhärdlig när jag  tänker på den. Alla kan  inte vara bra, det skulle inte finnas bra människor om det inte fanns dåliga. Det skulle aldrig finnas rena människor om det inte fanns äckliga. Nu ska jag (med min stora kroppshydda) ta och skriva klart hemtentan. Balans här med, jag är bra på att plugga med dålig på livet. HOHO PRETTO PRETTO (rimmar med ghetto!) jag har en våg som hänger vid mitt fönster mot verkligheten som påminelse!

IDAG BAKADE 395 IDENTISKA PEPPARKAKSKANINER (hemma hos far, lyssnades på Grizzly Bear <3). Jag tog bara med mig tio hem, om jag tar fler kommer jag bara äta d och spy upp dem. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT RENGÖRA TOALETTEN.

No comments:

Post a Comment