-->

Thursday, April 7, 2011


Jag skäms så för att det finns de som är så snälla mot mig men jag inte orkar ge något tillbaka. Igår lånade jag två nya seriealbum. Köpte ett kilo äpplen. Inatt lyssnade jag jag på TOMBOY PÅ REPEAT.

Wednesday, April 6, 2011


SNÄLLA FÖRLÅT MIG
Usch vad jag hatar mig själv. Men jag försöker städa upp mig själv och runt omkring mig. Jag ska bli bra igen och snälla ni måste förstå hur mycket jag försöker dagligen och jämt och ständigt.

Nu ska mina skisser bli verklighet. Snart börjar utflykt i det gröna säsongen. DÅ SKA VI GÖMMA OSS I SKOGEN.

Saturday, April 2, 2011



DU FÅR STÅ PÅ HUR MÅNGA BEN DU VILL
SLAG OCH SLAGEN. SLAGFÄLT. Lakanet och duntäcket har glidit isär. Det finns inget obekvämare, jag drar i ena ändan och får fram en annan. Fötterna är iskalla och långsidan på duntäcket formas fel av kortsidan på det blommiga påslakanet. Romantiserade krig som tycks oundvikliga och dramaturgiskt försvarbara när du tvingar mig att göra allt det där som jag inte vill. DET ÄR SOM DET ALDRIG HÄNDER.


Idag har jag köpt såpa. Grönsåpa, jag gillar att sniffa det.

Friday, April 1, 2011


TVÅ FOTOGRAFIER FRÅN VECKAN SOM GÅTT, DEN ÖVRE MESSADE JAG UPP JORDGUBARNA. DEN NEDRE ÄR BARA HELT FUCKED UP MEN ÄRLIG SOM FAN. JAG VAKNADE, PLÅTADE SPYORNA SOM LÅG KVAR I WCSTOLEN SEDAN NATTEN INNAN OCH RÅKADE SE MINA GRÅ CIRKLAR. ÖGONHÅLANSIKTE. \