-->

Sunday, February 6, 2011

MY BOOK IS A FAILURE BUT SO AM I
Idag har jag sett en massa döda djur, spelat frågespel och grejat skolarbete. Jag har även blivit fotograferad för ngn modeblogg lr liknande, de händer alltid när man känner är bakis och man blir tagen på sängen och svarar visst är det ok. eller så blir man övertalad, jag är lätt övertalad. eller så är man fortfarande besrusad från kvällen innan och tänkte fuck hell yeah rock n roll, så var det idag. Det var ganska pinsamt eftersom två av fem plagg kom från monki. Jag brukar inte gå med på att bli plåtad när folk frågar mig, tanken att bli upplagd på en blogg utan att jag kan kontrolla är ganska creepy. Men hon som plåtade var så söt att och jag var lagom unfresh och bakis att jag tror jag kände mig ganska cool. Aja, aja. PINK LADY REKLAMEN PÅ STAN <3 <3 Den bästa äppelsorten i den bästa tiden, de är verkligen som godast nu. Elsie sa att jag var en äppelnörd, haha hoho hihi---
SNART SNART SNART BRIGHT EYES BRIGHT EYES


och ja, vad jag lyssnar på, SLOW MOTION PANDA BEAR YES YES YES

Saturday, February 5, 2011

^^ Vintage scrap from 70s-80s
You gotta give a little you gotta get a little bit
Det finns så mycket jag vill göra men inte kan, lyckas med. Jag suger. 

Friday, February 4, 2011

To the ghosts who write history books
DET SKA BANNE MIG BLI EN BRA HELG.

Wednesday, February 2, 2011

Beginner's Mind
TA TAG I MIG. Mig själv och ni andra, jag måste bli stabilare och återfå rytmen igen. Det är svårt att lära sig leva igen. (Te, musik, studier).

Just nu lyssnar jag mycket på Bright Eyes senaste, men är väl knappast överväldigad. Albumet låter lite som korken på buteljen som innehåller deras tidigare berusande musik. 
Fleet Foxes Helplessness Blues <3 <3