inga ord idag.
Wednesday, January 12, 2011
Saturday, January 8, 2011
Inte för att vara sån, men liksom hej hej vargar jaga mig ej! Imorse vaknade jag av att jag liksom hörde mig prata i sömnen fast jag var vaken men ändå sov och ropade på hjälp. Det var inte så att jag dog, utan höll på att bli isärplockad.
Just nu Animal Collective live (vargklippet är bättre till peacebone och det är inte ett skämt, nej på riktigt så har den melankoliska pandan en varg på sin tröja) och att förtära så mycket harissa så det rinner i ögonen.
Just nu Animal Collective live (vargklippet är bättre till peacebone och det är inte ett skämt, nej på riktigt så har den melankoliska pandan en varg på sin tröja) och att förtära så mycket harissa så det rinner i ögonen.
Friday, January 7, 2011
Wednesday, January 5, 2011
^^ Vintage Walt Disney Snow white scrap (40s)
S T R A N G E R T H A N P A R A D I S E
S T R A N G E R T H A N P A R A D I S E
Snövit är min favorit Disney prinsessa. Dels för hon lätt är snyggast, och men mest för hon ordnar det rätt så bra för sig. Hon får vara hemmafru åt sju stycken, leka med djuren, bo i skogen, sova ut i en glaskista samt få prinsen. Om jag bara skulle lyckas med en av de där grejerna skulle mitt liv vara kirrat.
Idag lånade jag Jim Jarmusch filmer på bibblan, mest så jag ska ha någonting att göra i natt.
Idag lånade jag Jim Jarmusch filmer på bibblan, mest så jag ska ha någonting att göra i natt.
Subscribe to:
Posts (Atom)